Welcome to Our Website

Helldivers 2 için yeni bir güncelleme yayınlandı!

İlk olarak, değinmekte fayda var ki yama, gezegen tehlikelerini ekliyor. Bu, artık gezegenlerin, görevdeyken rastgele ortaya çıkan ek çevresel zorluklara sahip olduğu anlamına geliyor, bunlar arasında ateş tufanları ve meteor yağmurları bulunuyor. Arrowhead’in yama notlarında belirttiğine göre, şimdi birçok gezegen tehlikesi aktif, bu yüzden oyuncuların hepsiyle baş etmekten kesinlikle eğlenecekler.

Ancak, yamanın etkili bölümü geniş kapsamlı bir denge geçişi. Bu, çiftçiler tarafından işlemleri sıfırlamadan önce kaynakları verimli bir şekilde tüketmek için kullanılan hızlı yok etme görevleri için geçerlidir. “Görevi tamamlamak için önceki süre, beklenenden daha kısa idi ve şimdi genellikle tamamlanması iki katı kadar sürmeli,” dedi Arrowhead.

Silahlar ve stratejiler açısından, Breaker, Railgun ve Kalkan Jeneratörü Sırt Çantası dahil olmak üzere birçok öge zayıflatıldı. Bu üçü özellikle yüksek zorluklar için temel olarak görülüyor ve oyunun kabul edilen en iyi yüklemelerinin bir parçasıydı.

Breaker, Railgun ve Kalkan Jeneratörü Sırt Çantası’nı zayıflatma kararını açıklayan tasarımcı Alex K, üçünün de “çok güçlü olduğunu ve çok az dezavantajı olduğunu, bu yüzden diğer seçeneklerin hepsini yüksek zorluk seviyelerinde gölgede bıraktığını” söyledi. Bununla birlikte, geliştirici, değişikliklerin yapılandırmayı mahvetmeyeceğini, “ancak etkilenen öğelerin diğer seçenekler arasında yerini bulmasına ve yetenekli ellerde etkili olmaya devam etmesine yardımcı olacağını” bekliyor.

Başka bir yerde, bir dizi düzeltme var. Buradaki vurgu, zırh derecelendirme değerlerinin artık düzeltildiği ve bu da onların amaçlandığı gibi hasarı azaltması gerektiği anlamına geliyor. Bu da eğlenceli bir detay: Helldivers’lar fırlatma sırasında ICBM’lerin yanında durduklarında iyi kızarmış bir şekilde ve ani olmayan bir şekilde kendini tutuşturabilecekler.

Helldivers 2 dünyasında birçok şey oluyor, bunlar arasında son zamanlarda kucaklamayı içeren yeni bir strateji var. Galaktik savaş elbette devam ediyor, oyuncular mekânların gelmesini beklerken.

Helldivers 2 Güncelleme 01.000.100 Yama Notları:

Büyük Güncellemeler

  • Gezegen Tehlikeleri aktif
  • Şimdi birçok gezegende, konuşlandığınız sırada rastgele ortaya çıkacak ek çevresel zorluklar bulunmaktadır; alev tufanlarından meteor yağmurlarına kadar birçok türde.
  • Dengeleme
  • Yok etme görevleri artık daha fazla öldürme gerektiriyor ve düşmanlar daha sık ortaya çıkıyor. Görevi tamamlamak için önceden belirlenen zaman, önceki kadar kısa idi ve artık genellikle iki katı kadar uzun sürmelidir.

Ana, İkincil ve Destek Silahları

  • Kırıcı: Şarjör kapasitesi 16’dan 13’e düşürüldü, geri tepme 30’dan 55’e yükseltildi
  • Ray Silahı: Zırh penetrasyonu azaltıldı, dayanıklı düşman parçalarına karşı hasar azaltıldı
  • Alev Silahı: Saniyede verilen hasar %50 arttırıldı
  • Lazer Topu: Dayanıklı düşman parçalarına karşı hasar arttırıldı, zırh penetrasyonu arttırıldı, ergonomi iyileştirildi
  • Ceza: Toplam mühimmat kapasitesi 40’tan 60’a çıkarıldı, itme kuvveti arttırıldı, mermi başına hasar 40’tan 45’e çıkarıldı
  • Kırıcı Sprey & Dua: Zırh penetrasyonu arttırıldı, atış başına ateş hızı 300’den 330’a çıkarıldı, atış başına pellet sayısı 12’den 16’ya çıkarıldı, şarjör boyutu 32’den 26’ya düşürüldü

Stratejiler

  • Enerji Kalkanı Sırt Çantası: Şarj süresi arttırıldı
  • 380mm ve 120mm Yörünge Bombardımanı: Bombardıman süresi arttırıldı, dağılım azaltıldı

Düzeltmeler

  • Zırh derecelendirme değerlerinin istenildiği gibi hasarı azaltmadığı sorunu düzeltildi.
  • Gereksiz yere zor yok edilebilen belirli Böcek Delikleri (Stalker Yuvaları dahil) düzeltildi.
  • Anti-aliasing anahtarının PS5’te çalışmaması düzeltildi.
  • Oyunun çok karanlık olduğu durumları çözmek için tüm gezegenlerde aydınlatma dengelendi.
  • El feneri etkinliği iyileştirildi.
  • Erata Prime’daki “kum yağmuru” hava durumunda görünürlük arttırıldı.
  • Eğitim materyalleri ve aydınlatma güncellendi.
  • “Birincil Düşmanı Kurtarın E-710” ana hedefinde oluşabilen zamanlama sorunları düzeltildi.
  • Sığınak POI’lerindeki düğmeler için düğme etkileşim davranışı değiştirildi. Helldivers, düğmeyi birkaç saniye basılı tuttuktan sonra artık bırakacaktır.
  • Bazı durumlarda, altlarındaki zemin patlatıldığında büyük varlıkların uçması düzeltildi.
  • Roket fırlatma sırasında ICBM’lerin yanında duran Helldivers’ın uygun şekilde ısınması ve bazen patlaması düzeltildi.
  • Ragdolling’den sonra fırlatılamayan kar topçukları düzeltildi.
  • Boğulduktan sonra el bombası kullanılabilme sorunu düzeltildi.
  • Kamera artık oyuncunun kendi cesedine kilitlenmiyor ve izleyici modunu engellemiyor.
  • Helldivers artık diğer oyuncuların ürettiği ateş, gaz vb. nedeniyle hasar alıyor.
  • Zırh, parçalanmışken artık uzamıyor.
  • Bilinen Sorunlar Bunlar, bu yamadan kaynaklanan ve üzerinde çalışılan sorunlar veya daha önceki bir sürümden ve henüz düzeltilmeyen sorunlardır.
  • Yüksek güçlü stratejilerin ardışık olarak bırakılmasının ardından oyunun çökme olasılığı.
  • Öğelerin önbelleklerden alınması, karakterlerin uzun süreli olarak yerinde donmasına neden olabilir.
  • Sığınaklar ve önbelleklerden öğelerin hızlı bir şekilde alınması, öğelerden birinin alınamaz hale gelmesine neden olabilir.
  • Oyuncular, arkadaş kodu aracılığıyla arkadaş oldukları diğer oyuncuları arkadaşlıktan çıkaramazlar.
  • PS5 Etkinlik Kartı aracılığıyla çok oyunculu bir oyun oturumuna katıldığında oyuncuların yüklenme setini seçememe veya gemiye dönememe sorunu olabilir.
  • Bazı görevler sırasında istemci ve ana bilgisayar için görev nesnesi HUD’unda farklı sayılar görüntülenir.
  • Warbond görüntülenirken varsayılan zırh her zaman gösterilir, oyuncunun ne giydiğinden bağımsız olarak.
  • Ekstraksiyon sırasında sinematik mektuplama sırasında metin sohbet kutusu görünmez.
  • HUD/UI’daki bazı metinler eksik veya doğru şekilde görüntülenmiyor.
  • Oyuncular, aynı anda birçok oyuncunun giriş yapmaya veya oynamaya çalışmasından kaynaklı sorunlar yaşayabilir:
  • Giriş hızı sınırlaması
  • Oyuncular oyun oynarken bağlantılarını kaybedebilir
  • Oyunun sunucularla etkileşime girdiğinde çeşitli UI sorunları görünebilir
  • Bazı oyunlar kısa bir süre için başka oyuncular tarafından katılınabilir olmayabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir