Çin’den Kocaeli’ne dev çıkarma! Binlerce araç havadan böyle görüntülendi

Önde gelen elektrikli araç üreticisi BYD tarafından üretilen ileri teknoloji ürünü araçlarını taşıyan gemi “BYD Changzhou”, 25 Şubat’ta Çin’in Ningbo Limanı’ndan Türkiye’ye yolculuğuna başladı. 7 bin araç kapasiteli gemi, Safiport Derince Limanı’na 5 Nisan’da ulaştı.

İnişler sırasında havadan çekilen görüntülerde binlerce sıfır kilometre aracın teslim edildiği görüldü. Bu araçlar, Türkiye ve yurt dışındaki pazarlar için kullanılacak.

BYD, TÜRKİYE PAZARINDA YENİLİKÇİ MODELLERİYLE ÖN PLANDA

BYD, Türkiye’deki varlığını güçlendirirken tüketicilerin ilgisini çekiyor. Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) verilerine göre, BYD, 2025’in ilk çeyreğinde Türkiye Binek Otomobil Pazarında en hızlı büyüyen marka oldu.

Şirket, Türkiye pazarına sunduğu yenilikçi modellerle dikkat çekiyor. Mart ayında TANG modelini piyasaya süren BYD, DOLPHIN, ATTO 3, SEAL U DM-i, SEAL U EV, HAN, SEAL AWD ve TANG modelleriyle Türkiye’deki varlığını güçlendiriyor.

Gelecek aylarda DOLPHIN’in yeni Comfort donanımı ve SEALION 7’nin Türkiye’de satışa sunulmasıyla ürün yelpazesini genişletmeyi planlayan şirket, fosil yakıtlı araç üretimini sonlandıran ilk otomobil markası olma unvanına sahip.

BYD, dünya genelinde 10 milyon elektrikli ve hibrit araç üretimine ulaşan ilk marka olurken, 2023’te şarj edilebilir hibrit ve elektrikli araçlardan oluşan yeni enerjili otomobil satışlarında da lider konumunu sürdürdü. Temiz ve sürdürülebilir bir gelecek vizyonuyla hareket eden BYD, yenilikçi modelleriyle Türkiye pazarındaki gücünü artırmaya devam ediyor.

BYD, FOSIL YAKITLI ARAÇ ÜRETİMİNİ SONLANDIRAN İLK OTOMOBİL MARKASI

Related Posts

SoftBank’tan Intel’e 2 milyar dolarlık yatırım

Japonya merkezli SoftBank Group, ABD’li yarı iletken üreticisi Intel’e 2 milyar dolarlık yatırım yapmayı öngören bir anlaşma imzaladı.

Aidat krizinde kritik detay: O parayı ev sahibi ödemek zorunda

Apartman ve site aidatları kiralarla yarışır hale gelirken vatandaşlardan gelen şikâyetler de gün geçtikçe artıyor. Uzmanlar, “Genel kurul kararı olmadan aidat artırılamaz” uyarısında bulunurken özellikle kiracı–ev sahibi ayrımı üzerinde duruyor. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ise denetimleri sıkılaştırarak site yönetimlerini mercek altına aldı.

Yiyin efendiler yiyin: Türkiye’de en üst sınıf toplumun yüzde 1’i

Türkiye’de hanelerin sosyoekonomik durumu ilk kez resmi olarak yayımlandı. Araştırma, şehirler ve ilçeler bazında gelir, eğitim ve meslek farklılıklarını ortaya koyuyor. Raporda, toplumun sosyoekonomik yapısındaki uçurum net biçimde görülüyor.

TÜİK açıkladı: İşte Türkiye’nin en zengin ve yoksul ilçeleri

Türkiye İstatistik Kurumu Sosyoekonomik Seviye çalışmasını yayımladı. 2023 yılına ait çalışmada en düşük sosyoekonomik seviye Çamoluk olurken, en üst seviye ise Çankaya’da olarak kaydedildi.

Borsada en çok kazandıran hisseler belli oldu

Borsa İstanbul’da BIST 100 endeksine dahil hisse senetleri arasında en çok yükselen ve düşen hisseler belli oldu.

Karasu’da Palamut Sezonu Risk Altında

Karasu balıkçıları olumsuz hava nedeniyle palamut sezonuna açılamadı, 1 Eylül bekleniyor.